Wielu posiadaczy internetowych sklepów od lat zmaga się z rywalami w walce o wirtualnego klienta. Jest to wyścig, który każdego dnia zaczyna się od nowa wraz z napływem kolejnych potencjalnych konkurentów w niemal każdej dyscyplinie. Aby wyróżnić się na tle innych biznesów, musimy niekiedy zrobić coś więcej, niż oddać się w opiekę zdolnych pozycjonerów. W takich wypadkach najlepsze wyjście stanowi platforma Google Ads. Na czym polega promocja według Ads? Ads (dawniej nazywane Google Adwords) to narzędzie, którego pomoc pozostaje nieoceniona w chwilach, kiedy musimy działać nagle, a efektów wymaga się natychmiast. Może......
Czytaj więcej
Na progu trzeciej dekady lat dwutysięcznych do przeszłości odchodzą już witryny budowane głównie z troską o roboty wyszukiwarki. Dziś na pole web designu i promocji w sieci ostatecznie powróciła równowaga. Kładziemy zatem równy nacisk na odczucia odwiedzających nas internautów, co na skrypty indeksujące zawartość naszego WWW. W poniższym artykule zobaczy, dlaczego User Experience może zadecydować o Waszej sieciowej popularności. Co kryje się pod tajemniczym skrótem UX? Dwie litery UX rozwijamy jako User Experience, co w języku polskim okazuje się doświadczeniem użytkownika – a zatem całokształtem refleksji, emocji i skojarzeń, które występują przy......
Czytaj więcej
Od kilku lat najlepszym sposobem na odróżnienie się w sieci pozostaje dysponowanie oryginalnymi, niepowtarzalnymi a zarazem przydatnymi treściami. Tak zwany content marketing zasadzający się na proponowaniu unikalnej zawartości nadal pozostaje kluczowym czynnikiem decydującym o tym, czyje usługi wybierze hipotetyczny klient. Poniżej postaramy się pokazać Wam, jak działa dobra kampania treści. Zdobądź wyższą pozycję dzięki pracy nad zawartością witryny Wielu ludzi spogląda na content marketing, jako jeden z kilku filarów, na których opiera się pozycjonowanie stron. Należy jednak zauważyć, że ta tradycyjna już forma promocji opiera się znacznie bardziej na znajomości konkretnej branży......
Czytaj więcej
Internet to doskonały kanał dystrybucji produktów i usług, który dostrzega coraz więcej firm. Sposobów na promowanie strony firmowej znajdziemy wiele, jednak wśród najbardziej skutecznych należy wymienić pozycjonowanie stron i reklamę w Google AdWords. Jakie rozwiązanie warto wybrać? A może skorzystać z obu? Na to nurtujące pytanie spróbujemy odpowiedzieć w dalszej części artykułu. Płacisz i masz pozycję, czyli kilka słów o AdWords Kampania w linkach sponsorowanych to rozwiązanie dedykowane dla osób, które chcą osiągnąć natychmiastowy efekt. Wystarczy wpłacić środki pieniężne na konto Google, zlecić ustawienie kampanii doświadczonej agencji i jesteśmy na szczycie wyszukiwarki.......
Czytaj więcej
Przedsiębiorcy zastanawiają się co wpływa na sukces firm. Doskonałe produkty, perfekcyjna obsługa? Niestety, obecna sytuacja na rynku wymaga od firm prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Konkurencja w branżach jest tak znaczna, że tylko dobrze prowadzony marketing w wyszukiwarkach może wpłynąć na sukces danej firmy. Przy planowaniu kampanii promocyjnych bardzo ważne jest rozumienie podstawowych pojęć w obrębie marketingu w wyszukiwarkach. W poniższym artykule przybliżymy czym jest PPC, SEO i SEM, by ułatwić firmom działanie w sieci. PPC – czym właściwie jest? PPC, czyli Pay Per Click to bardzo popularny model płatności za reklamę w......
Czytaj więcej