Ile czasu dziennie spędzasz w sieci na wyszukiwaniu kluczowych informacji dotyczących wybranych produktów lub usług? Prawdopodobnie sporo. Błyskawiczny rozwój technologiczny sprawił, że dziś praktycznie każdy potencjalny Klient posiada nieograniczony dostęp do rozbudowanych zasobów internetu. Takim mogą pochwalić się również przedsiębiorcy i to właśnie dlatego marketing online uznawany jest za najskuteczniejszą metodę promowania własnego brandu. Bezbłędnie stworzona reklama w internecie stanowi absolutną podstawę mnożenia dotychczas generowanych zysków. Co więcej, sieciowa kampania promocyjna bezpośrednio przekłada się na zwiększenie świadomości na temat marki lub świadczonych przez Ciebie usług. Specjalnie z myślą o Tobie agencja INSEO......
Czytaj więcej
Sprzedaż w internecie odbywa się na szczególnych zasadach, a ich znajomość pozwala czerpać pokaźne zyski. Jeśli zlekceważymy potrzeby konsumentów oraz działania stosowane przez konkurencję, nie uzyskamy dobrych efektów. Wszystko sprowadza się do analizy wyników oraz wyciąganiu prawidłowych wniosków. Najlepiej to robić, śledząc współczynnik konwersji. Co trzeba o nim wiedzieć? Spieszymy z wyjaśnieniem. Jeśli nie wiesz, co to znaczy konwertować, e-marketing powierz specjalistom Nie żartujemy. Konwersja jest kluczowym pojęciem, w dużym stopniu determinującym skuteczną sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeżeli dotychczas Twoje reklamy internetowe jej nie uwzględniały, nie powinno Cię dziwić, że były mało......
Czytaj więcej
Kiedy szukamy sposobu na promocję firmy w internecie i zależy nam na natychmiastowym efekcie, reklama Google Ads wydaje się być tą najodpowiedniejszą. Zanim jednak zlecimy specjaliście PPC uruchomienie kampanii warto sprawdzić, ile to kosztuje. Czy cena promowania strony w wyszukiwarce jest na tyle atrakcyjna, aby skorzystać z tej formy reklamy? Przekonaj się! 5 / 5 ( 2 votes )...
Czytaj więcej
Pozycjonowanie stron internetowych to niezwykle złożony proces. Jednak skupianie się tylko na jednej formie promocji byłoby marnowaniem świetnej okazji. Reklama w internecie daje dziś mnóstwo atrakcyjnych możliwości. Jakich? Przeczytaj i zobacz, że oferowana przez Google reklama to więcej niż witryny www i wyniki wyszukiwania! 5 / 5 ( 1 vote )...
Czytaj więcej
Sektor e-commerce rośnie z roku na rok, pokazuje to mnóstwo badań. Wielu przedsiębiorców chciałoby z tego tortu wykroić dla siebie jeszcze większy kawałek. Jednak kwestia tego, jak sprzedawać w internecie coraz więcej, wcale nie jest taka prosta. Specjaliści Inseo mają dla nich parę cennych porad. 3 / 5 ( 2 votes )...
Czytaj więcej
Z tytułowym dylematem gryzie się wielu przedsiębiorców. Oba sposoby promocji w internecie mają szereg zalet, a reklama w Google AdWords gwarantuje eksponowaną pozycję w wyszukiwarce. Dziś zajmiemy się „adsami” – przeczytaj nasz mini-poradnik i dowiedz się, jak prowadzić skuteczne kampanie AdWords razem z Inseo!...
Czytaj więcej
Powiedzieć, że powszechny dostęp do sieci odmienił wiele sfer naszego codziennego życia, to truizm. Co to jednak oznacza w praktyce? Marketing internetowy należy do tych obszarów, w których możemy zaobserwować to szczególnie dobrze. Najważniejszą zmianą jest radykalny wzrost roli odbiorcy. Samo zauważenie tego faktu to jednak za mało, by e-marketing mógł gwarantować dostateczną skuteczność....
Czytaj więcej
Nie od dziś wiadomo, że poziom ekspercki na danym polu osiągamy dopiero po wielu latach działania w konkretnej dyscyplinie. Kiedy jednak trendy i algorytmy wyszukiwarki do spółki z oczekiwaniami użytkowników sieci zmieniają się jak w kalejdoskopie powinniśmy w specjaliście SEO oprócz doświadczenia szukać także prawdziwej pasji. O tym jak znaleźć fachowców pełnych zapału do pracy postaramy się opowiedzieć przy okazji prozaicznego planowania słów kluczowych. Optymalizacja w pierwszej kolejności dla człowieka Search Engine Optimization to gałąź marketingu sieciowego, która jeszcze do niedawna akcentowała istotność wychodzenia naprzeciw wymogom robotów indeksujących. W ostatnich latach jednak......
Czytaj więcej
Wielu posiadaczy internetowych sklepów od lat zmaga się z rywalami w walce o wirtualnego klienta. Jest to wyścig, który każdego dnia zaczyna się od nowa wraz z napływem kolejnych potencjalnych konkurentów w niemal każdej dyscyplinie. Aby wyróżnić się na tle innych biznesów, musimy niekiedy zrobić coś więcej, niż oddać się w opiekę zdolnych pozycjonerów. W takich wypadkach najlepsze wyjście stanowi platforma Google Ads. Na czym polega promocja według Ads? Ads (dawniej nazywane Google Adwords) to narzędzie, którego pomoc pozostaje nieoceniona w chwilach, kiedy musimy działać nagle, a efektów wymaga się natychmiast. Może......
Czytaj więcej
Internet to doskonały kanał dystrybucji produktów i usług, który dostrzega coraz więcej firm. Sposobów na promowanie strony firmowej znajdziemy wiele, jednak wśród najbardziej skutecznych należy wymienić pozycjonowanie stron i reklamę w Google AdWords. Jakie rozwiązanie warto wybrać? A może skorzystać z obu? Na to nurtujące pytanie spróbujemy odpowiedzieć w dalszej części artykułu. Płacisz i masz pozycję, czyli kilka słów o AdWords Kampania w linkach sponsorowanych to rozwiązanie dedykowane dla osób, które chcą osiągnąć natychmiastowy efekt. Wystarczy wpłacić środki pieniężne na konto Google, zlecić ustawienie kampanii doświadczonej agencji i jesteśmy na szczycie wyszukiwarki.......
Czytaj więcej