» Kategoria: Google Adwords

Google Adwords


Jak planujemy słowa kluczowe z najlepszymi ekspertami SEO?

Nie od dziś wiadomo, że poziom ekspercki na danym polu osiągamy dopiero po wielu latach działania w konkretnej dyscyplinie. Kiedy jednak trendy i algorytmy wyszukiwarki do spółki z oczekiwaniami użytkowników sieci zmieniają się jak w kalejdoskopie powinniśmy w specjaliście SEO oprócz doświadczenia szukać także prawdziwej pasji. O tym jak znaleźć fachowców pełnych zapału do pracy postaramy się opowiedzieć przy okazji prozaicznego planowania słów kluczowych. Optymalizacja w pierwszej kolejności dla człowieka Search Engine Optimization to gałąź marketingu sieciowego, która jeszcze do niedawna akcentowała istotność wychodzenia naprzeciw wymogom robotów indeksujących. W ostatnich latach jednak......

Czytaj więcej


Poznaj tajniki Google Ads i podnieś zyski działalności e-commerce

Wielu posiadaczy internetowych sklepów od lat zmaga się z rywalami w walce o wirtualnego klienta. Jest to wyścig, który każdego dnia zaczyna się od nowa wraz z napływem kolejnych potencjalnych konkurentów w niemal każdej dyscyplinie. Aby wyróżnić się na tle innych biznesów, musimy niekiedy zrobić coś więcej, niż oddać się w opiekę zdolnych pozycjonerów. W takich wypadkach najlepsze wyjście stanowi platforma Google Ads. Na czym polega promocja według Ads? Ads (dawniej nazywane Google Adwords) to narzędzie, którego pomoc pozostaje nieoceniona w chwilach, kiedy musimy działać nagle, a efektów wymaga się natychmiast. Może......

Czytaj więcej


Google AdWords czy pozycjonowanie strony? Jaką formę promowania witryny warto wybrać?

Internet to doskonały kanał dystrybucji produktów i usług, który dostrzega coraz więcej firm. Sposobów na promowanie strony firmowej znajdziemy wiele, jednak wśród najbardziej skutecznych należy wymienić pozycjonowanie stron i reklamę w Google AdWords. Jakie rozwiązanie warto wybrać? A może skorzystać z obu? Na to nurtujące pytanie spróbujemy odpowiedzieć w dalszej części artykułu. Płacisz i masz pozycję, czyli kilka słów o AdWords Kampania w linkach sponsorowanych to rozwiązanie dedykowane dla osób, które chcą osiągnąć natychmiastowy efekt. Wystarczy wpłacić środki pieniężne na konto Google, zlecić ustawienie kampanii doświadczonej agencji i jesteśmy na szczycie wyszukiwarki.......

Czytaj więcej


SEO, SEM, PPC –poznaj najważniejsze pojęcia marketingu w wyszukiwarkach i promuj skutecznie firmę!

Przedsiębiorcy zastanawiają się co wpływa na sukces firm. Doskonałe produkty, perfekcyjna obsługa? Niestety, obecna sytuacja na rynku wymaga od firm prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Konkurencja w branżach jest tak znaczna, że tylko dobrze prowadzony marketing w wyszukiwarkach może wpłynąć na sukces danej firmy. Przy planowaniu kampanii promocyjnych bardzo ważne jest rozumienie podstawowych pojęć w obrębie marketingu w wyszukiwarkach. W poniższym artykule przybliżymy czym jest PPC, SEO i SEM, by ułatwić firmom działanie w sieci. PPC – czym właściwie jest? PPC, czyli Pay Per Click to bardzo popularny model płatności za reklamę w......

Czytaj więcej