» Blog

SEO STRATEGY

Prawidłowe linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne stron internetowych. Zobaczy, jak pozyskać mocne linki SEO do witryny Google bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników przy ustalaniu poszczególnych witryn na wpisywane przez użytkowników frazy kluczowe. Te związane z linkami niewątpliwie należą do najistotniejszych. Jeśli chodzi o linki SEO, reguły i zalecenia zmieniają się niezwykle dynamicznie. Metody linkowania zewnętrznego, które były skuteczne jeszcze jakiś czas temu, dziś mogą skutkować nałożeniem filtra lub bana przez Google. Podobnie w linkowaniu wewnętrznym, nie można popaść w manię dodawania odnośników w każdym miejscu na stronie. Zapraszamy do lektury naszego......

Czytaj więcej


Linkowanie wewnętrzne SEO

W pozycjonowaniu linki mają potężną moc sprawczą. Tak naprawdę to one grają pierwsze skrzypce. Szczególnie pięknie brzmią przy akompaniamencie optymalizacji i content marketingu. Pod batutą dyrygenta w postaci specjalisty SEO, to trio potrafi poderwać publikę z krzeseł. Z podziwu nie może wyjść sama wyszukiwarka Google, która nagradza zespół wyższą pozycją w swoim rankingu. Jak powinno przebiegać linkowanie wewnętrzne, żeby koncert się udał? Sprawdź! Na czym polega linkowanie wewnętrzne i czemu ono właściwie służy? Większość osób kojarzy link building z pozyskiwaniem odnośników z zewnątrz. Jednak aby linkowanie przyniosło efekty, musi być prowadzone na......

Czytaj więcej


konwersja

Sprzedaż w internecie odbywa się na szczególnych zasadach, a ich znajomość pozwala czerpać pokaźne zyski. Jeśli zlekceważymy potrzeby konsumentów oraz działania stosowane przez konkurencję, nie uzyskamy dobrych efektów. Wszystko sprowadza się do analizy wyników oraz wyciąganiu prawidłowych wniosków. Najlepiej to robić, śledząc współczynnik konwersji. Co trzeba o nim wiedzieć? Spieszymy z wyjaśnieniem. Jeśli nie wiesz, co to znaczy konwertować, e-marketing powierz specjalistom Nie żartujemy. Konwersja jest kluczowym pojęciem, w dużym stopniu determinującym skuteczną sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeżeli dotychczas Twoje reklamy internetowe jej nie uwzględniały, nie powinno Cię dziwić, że były mało......

Czytaj więcej


Link building

Coraz więcej przedsiębiorców zlecających nam pozycjonowanie swojej strony internetowej, jeszcze przed podpisaniem umowy prosi o wyjaśnienie, czym tak właściwie będziemy się zajmować. Chęć zrozumienia procesu zwiększania pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, jest jak najbardziej uzasadniona. Właśnie dlatego postanowiliśmy przygotować poradnik o podstawach link buildingu. Z racji tego, że linkowanie jest jednym z najbardziej istotnych działań, wchodzących w zakres pozycjonowania, polecamy lekturę wszystkim głodnym wiedzy na tematy, związane z SEO. Linkowanie stron, czyli najtrudniejsze zadanie pozycjonerów. O co w tym wszystkim chodzi? Najprościej rzecz ujmując, link building polega na umieszczaniu linków prowadzących do......

Czytaj więcej


reklama w google ads / adwords

Kiedy szukamy sposobu na promocję firmy w internecie i zależy nam na natychmiastowym efekcie, reklama Google Ads wydaje się być tą najodpowiedniejszą. Zanim jednak zlecimy specjaliście PPC uruchomienie kampanii warto sprawdzić, ile to kosztuje. Czy cena promowania strony w wyszukiwarce jest na tyle atrakcyjna, aby skorzystać z tej formy reklamy? Przekonaj się! 5.0 02...

Czytaj więcej


pozycjonowanie za efekt, czy w abonamencie

Każdy przedsiębiorca na pewnym etapie rozwoju swojej firmy staje przed wyborem, związanym z rodzajem promocji internetowej. Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, uchodzące za jedną z bardziej skutecznych metod zaistnienia w sieci, trzeba podjąć decyzję dotyczącą modelu rozliczeniowego. Niektóre agencje SEO oferują pozycjonowanie za efekt. Inne – w abonamencie. Co wybrać, żeby zyskać? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym wpisie. 0.0 00...

Czytaj więcej


pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach

Wyszukiwarka Google od lat jest codziennym pomocnikiem większości z nas i trudno byłoby wymienić dziedziny, w których okazuje się pomocna. Marketingowy potencjał tego narzędzia jest zatem więcej niż oczywisty. Pozycjonowanie jest więc usługą obecną na rynku od lat, o której słyszał niemal każdy. Jakie są jego efekty i czemu je zawdzięczamy? Czy ma znaczenie komu powierzysz opiekę nad swoją stroną? Zajmijmy się tym! 0.0 00...

Czytaj więcej


dobór fraz kluczowych

Wielka skuteczność pozycjonowania jako metody promocji bierze się jego efektywności, a więc możliwości bardzo precyzyjnego docierania do właściwych odbiorców i to w dodatku dokładnie w tym momencie, gdy to oni sami wykazują zainteresowanie danym zagadnieniem. By cel ten udało się zrealizować, spełnić trzeba jednak dwa warunki. Jednym jest wnikliwe poznanie przyzwyczajeń internautów i stosowanych przez nich fraz, drugim poradzenie sobie z coraz liczniejszą konkurencją. Bez wybrania odpowiednich słów toczyć tej walki skutecznie nie sposób. 0.0 00...

Czytaj więcej


pozycjonowanie w google

Walka o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to nieustanny wyścig, w którym wykorzystać należy każdy możliwy atut. Dlatego na dłuższą metę nawet sumiennie pracującym i starającym się być na bieżąco z aktualną wiedzą amatorom nie udaje się dorównać specjalistom zajmującym się tym na co dzień. Istnieje jednak szereg działań, które są oczywiste dla jednych i drugich i w każdym przypadku pozytywnie wpływają na pozycję witryny. Przyjrzyjmy się kilku z nich. 1.7 06...

Czytaj więcej