
Reklama dźwignią handlu to hasło przewodnie każdego prowadzącego internetową działalność. Dlaczego? Odpowiedź jest bardzo prosta! W końcu jak bez dobrej reklamy użytkownicy mają dowiedzieć się o Twojej firmie? Z pomocą tutaj przychodzą działania marketingowe, a szczególnie kampanie reklamowe Google Ads! Pozwalają w szybkim tempie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, a tym samym ułatwiają promowanie wizerunku marki. W dzisiejszym artykule omówimy krótko wady i zalety reklamy internetowej. Zapraszamy do czytania! SPIS TREŚCI Kampanie reklamowe Google Ads – skuteczny sposób na rozpowszechnienie swojej firmy Poznaj zalety reklamy internetowej i wykorzystaj je w swojej firmie......
Czytaj więcej

Ile czasu dziennie spędzasz w sieci na wyszukiwaniu kluczowych informacji dotyczących wybranych produktów lub usług? Prawdopodobnie sporo. Błyskawiczny rozwój technologiczny sprawił, że dziś praktycznie każdy potencjalny Klient posiada nieograniczony dostęp do rozbudowanych zasobów internetu. Takim mogą pochwalić się również przedsiębiorcy i to właśnie dlatego marketing online uznawany jest za najskuteczniejszą metodę promowania własnego brandu. Bezbłędnie stworzona reklama w internecie stanowi absolutną podstawę mnożenia dotychczas generowanych zysków. Co więcej, sieciowa kampania promocyjna bezpośrednio przekłada się na zwiększenie świadomości na temat marki lub świadczonych przez Ciebie usług. Specjalnie z myślą o Tobie agencja INSEO......
Czytaj więcej

Prawidłowe linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne stron internetowych. Zobaczy, jak pozyskać mocne linki SEO do witryny Google bierze pod uwagę ponad 200 różnych czynników przy ustalaniu poszczególnych witryn na wpisywane przez użytkowników frazy kluczowe. Te związane z linkami niewątpliwie należą do najistotniejszych. Jeśli chodzi o linki SEO, reguły i zalecenia zmieniają się niezwykle dynamicznie. Metody linkowania zewnętrznego, które były skuteczne jeszcze jakiś czas temu, dziś mogą skutkować nałożeniem filtra lub bana przez Google. Podobnie w linkowaniu wewnętrznym, nie można popaść w manię dodawania odnośników w każdym miejscu na stronie. Zapraszamy do lektury naszego......
Czytaj więcej

W pozycjonowaniu linki mają potężną moc sprawczą. Tak naprawdę to one grają pierwsze skrzypce. Szczególnie pięknie brzmią przy akompaniamencie optymalizacji i content marketingu. Pod batutą dyrygenta w postaci specjalisty SEO, to trio potrafi poderwać publikę z krzeseł. Z podziwu nie może wyjść sama wyszukiwarka Google, która nagradza zespół wyższą pozycją w swoim rankingu. Jak powinno przebiegać linkowanie wewnętrzne, żeby koncert się udał? Sprawdź! Na czym polega linkowanie wewnętrzne i czemu ono właściwie służy? Większość osób kojarzy link building z pozyskiwaniem odnośników z zewnątrz. Jednak aby linkowanie przyniosło efekty, musi być prowadzone na......
Czytaj więcej

Sprzedaż w internecie odbywa się na szczególnych zasadach, a ich znajomość pozwala czerpać pokaźne zyski. Jeśli zlekceważymy potrzeby konsumentów oraz działania stosowane przez konkurencję, nie uzyskamy dobrych efektów. Wszystko sprowadza się do analizy wyników oraz wyciąganiu prawidłowych wniosków. Najlepiej to robić, śledząc współczynnik konwersji. Co trzeba o nim wiedzieć? Spieszymy z wyjaśnieniem. Jeśli nie wiesz, co to znaczy konwertować, e-marketing powierz specjalistom Nie żartujemy. Konwersja jest kluczowym pojęciem, w dużym stopniu determinującym skuteczną sprzedaż za pośrednictwem sieci. Jeżeli dotychczas Twoje reklamy internetowe jej nie uwzględniały, nie powinno Cię dziwić, że były mało......
Czytaj więcej

Coraz więcej przedsiębiorców zlecających nam pozycjonowanie swojej strony internetowej, jeszcze przed podpisaniem umowy prosi o wyjaśnienie, czym tak właściwie będziemy się zajmować. Chęć zrozumienia procesu zwiększania pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, jest jak najbardziej uzasadniona. Właśnie dlatego postanowiliśmy przygotować poradnik o podstawach link buildingu. Z racji tego, że linkowanie jest jednym z najbardziej istotnych działań, wchodzących w zakres pozycjonowania, polecamy lekturę wszystkim głodnym wiedzy na tematy, związane z SEO. Linkowanie stron, czyli najtrudniejsze zadanie pozycjonerów. O co w tym wszystkim chodzi? Najprościej rzecz ujmując, link building polega na umieszczaniu linków prowadzących do......
Czytaj więcej

Przed wdrożeniem na stronie internetowej działań, mających na celu jej zoptymalizowanie pod kątem wyszukiwarki, musi ona zostać poddana audytowi SEO. O tym, w jaki sposób ta złożona analiza witryny wpływa na jej późniejsze losy w Google, piszemy poniżej. Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz o przygotowaniu stron do ich kompleksowego pozycjonowania....
Czytaj więcej

Kiedy szukamy sposobu na promocję firmy w internecie i zależy nam na natychmiastowym efekcie, reklama Google Ads wydaje się być tą najodpowiedniejszą. Zanim jednak zlecimy specjaliście PPC uruchomienie kampanii warto sprawdzić, ile to kosztuje. Czy cena promowania strony w wyszukiwarce jest na tyle atrakcyjna, aby skorzystać z tej formy reklamy? Przekonaj się! 5 / 5 ( 2 votes )...
Czytaj więcej

Każdy przedsiębiorca na pewnym etapie rozwoju swojej firmy staje przed wyborem, związanym z rodzajem promocji internetowej. Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, uchodzące za jedną z bardziej skutecznych metod zaistnienia w sieci, trzeba podjąć decyzję dotyczącą modelu rozliczeniowego. Niektóre agencje SEO oferują pozycjonowanie za efekt. Inne – w abonamencie. Co wybrać, żeby zyskać? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym wpisie....
Czytaj więcej

Wyszukiwarka Google od lat jest codziennym pomocnikiem większości z nas i trudno byłoby wymienić dziedziny, w których okazuje się pomocna. Marketingowy potencjał tego narzędzia jest zatem więcej niż oczywisty. Pozycjonowanie jest więc usługą obecną na rynku od lat, o której słyszał niemal każdy. Jakie są jego efekty i czemu je zawdzięczamy? Czy ma znaczenie komu powierzysz opiekę nad swoją stroną? Zajmijmy się tym!...
Czytaj więcej