Blog


Optymalizacja strony – zasady dostosowania witryny pod wymagania wyszukiwarki

Atrakcyjny wygląd strony internetowej to zbyt mało, by dotrzeć do potencjalnych klientów. Bardzo istotną kwestią w prowadzeniu strony internetowej jest optymalizacja. To proces, który obejmuje wiele ważnych elementów, które odpowiednio wdrożone, sformatowane wpłyną znacząco na ruch na stronie. W poniższym artykule przybliżymy zasady skutecznej optymalizacji strony internetowej. Czym jest optymalizacja stron internetowych? Optymalizacja strony lub inaczej Search Engine Optimization – SEO to działania zmierzające do osiągnięcia wysokich pozycji w rankingu wyszukiwarki. To działania podejmowane w celu przygotowania strony do pozycjonowania. Skuteczną optymalizację strony zawsze rozpoczyna audyt SEO, który nakreśla mankamenty, a także......

Czytaj więcej


Pozycjonowanie stron i SEO – dlaczego warto inwestować w profesjonalne działania?

Wysokie pozycje to marzenie firm chcących pozyskiwać klientów w internecie. Obecność w top10 rankingu wyszukiwarki gwarantuje sprzedaż, a co za tym idzie zysk. Skutecznym sposobem na dotarcie na szczyt wyników wyszukiwania są działania w obrębie SEO i pozycjonowania stron. W poniższym artykule wyjaśnimy, dlaczego jedynie profesjonalne promowanie witryny może zagwarantować zysk firmie. Doświadczona agencja sposobem na sukces każdego biznesu Google dość systematycznie wprowadza zmiany w algorytmie wyszukiwarki. To sprawia, że podejmowanie działań w zakresie pozycjonowania stron wymaga stałego doskonalenia wiedzy, by sprostać pojawiającym się zmianom. Dla właścicieli firm z różnych branż, którzy......

Czytaj więcej


Google AdWords czy pozycjonowanie strony? Jaką formę promowania witryny warto wybrać?

Internet to doskonały kanał dystrybucji produktów i usług, który dostrzega coraz więcej firm. Sposobów na promowanie strony firmowej znajdziemy wiele, jednak wśród najbardziej skutecznych należy wymienić pozycjonowanie stron i reklamę w Google AdWords. Jakie rozwiązanie warto wybrać? A może skorzystać z obu? Na to nurtujące pytanie spróbujemy odpowiedzieć w dalszej części artykułu. Płacisz i masz pozycję, czyli kilka słów o AdWords Kampania w linkach sponsorowanych to rozwiązanie dedykowane dla osób, które chcą osiągnąć natychmiastowy efekt. Wystarczy wpłacić środki pieniężne na konto Google, zlecić ustawienie kampanii doświadczonej agencji i jesteśmy na szczycie wyszukiwarki.......

Czytaj więcej


SEO, SEM, PPC –poznaj najważniejsze pojęcia marketingu w wyszukiwarkach i promuj skutecznie firmę!

Przedsiębiorcy zastanawiają się co wpływa na sukces firm. Doskonałe produkty, perfekcyjna obsługa? Niestety, obecna sytuacja na rynku wymaga od firm prowadzenia skutecznych działań marketingowych. Konkurencja w branżach jest tak znaczna, że tylko dobrze prowadzony marketing w wyszukiwarkach może wpłynąć na sukces danej firmy. Przy planowaniu kampanii promocyjnych bardzo ważne jest rozumienie podstawowych pojęć w obrębie marketingu w wyszukiwarkach. W poniższym artykule przybliżymy czym jest PPC, SEO i SEM, by ułatwić firmom działanie w sieci. PPC – czym właściwie jest? PPC, czyli Pay Per Click to bardzo popularny model płatności za reklamę w......

Czytaj więcej