Każdy przedsiębiorca na pewnym etapie rozwoju swojej firmy staje przed wyborem, związanym z rodzajem promocji internetowej. Jeśli chodzi o pozycjonowanie stron, uchodzące za jedną z bardziej skutecznych metod zaistnienia w sieci, trzeba podjąć decyzję dotyczącą modelu rozliczeniowego. Niektóre agencje SEO oferują pozycjonowanie za efekt. Inne – w abonamencie. Co wybrać, żeby zyskać? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w niniejszym wpisie....
Czytaj więcej
Wyszukiwarka Google od lat jest codziennym pomocnikiem większości z nas i trudno byłoby wymienić dziedziny, w których okazuje się pomocna. Marketingowy potencjał tego narzędzia jest zatem więcej niż oczywisty. Pozycjonowanie jest więc usługą obecną na rynku od lat, o której słyszał niemal każdy. Jakie są jego efekty i czemu je zawdzięczamy? Czy ma znaczenie komu powierzysz opiekę nad swoją stroną? Zajmijmy się tym!...
Czytaj więcej
Wielka skuteczność pozycjonowania jako metody promocji bierze się jego efektywności, a więc możliwości bardzo precyzyjnego docierania do właściwych odbiorców i to w dodatku dokładnie w tym momencie, gdy to oni sami wykazują zainteresowanie danym zagadnieniem. By cel ten udało się zrealizować, spełnić trzeba jednak dwa warunki. Jednym jest wnikliwe poznanie przyzwyczajeń internautów i stosowanych przez nich fraz, drugim poradzenie sobie z coraz liczniejszą konkurencją. Bez wybrania odpowiednich słów toczyć tej walki skutecznie nie sposób....
Czytaj więcej
Walka o wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania to nieustanny wyścig, w którym wykorzystać należy każdy możliwy atut. Dlatego na dłuższą metę nawet sumiennie pracującym i starającym się być na bieżąco z aktualną wiedzą amatorom nie udaje się dorównać specjalistom zajmującym się tym na co dzień. Istnieje jednak szereg działań, które są oczywiste dla jednych i drugich i w każdym przypadku pozytywnie wpływają na pozycję witryny. Przyjrzyjmy się kilku z nich. 1.7 / 5 ( 6 votes )...
Czytaj więcej
Skuteczna reklama to nie tylko taka, która wyróżnia się spośród tysięcy innych docierających do nas nieustannie przekazów. Musi ona zaangażować odbiorcę, wzbudzić jego zainteresowanie i skłonić do bliższego przyjrzenia się danemu podmiotowi, a także wzbudzić zaufanie wobec niego. Dobrze przygotowana treść jest znakomitym narzędziem pozwalającym na osiągnięcie tych celów. Z różnym zaciekawieniem analizujemy wszak materiały reklamowe. Tym jednak, które pozwalają nam się czegokolwiek dowiedzieć, poświęcamy znacznie więcej uwagi. Twórzmy więc właśnie takie! 3 / 5 ( 2 votes )...
Czytaj więcej
Korzystaniu z sieci przy użyciu nowych urządzeń towarzyszy coraz większa wygoda. Istotnym krokiem naprzód jest oprogramowanie zdolne do rozpoznawania mowy, dzięki któremu także zapytania do wyszukiwarki możemy wprowadzać w znacznie prostszy sposób. Wraz za nim idą jednak i inne zmiany, które koniecznie musi uwzględniać każdy, kto nie zamierza poddać walki o wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania. 5 / 5 ( 1 vote )...
Czytaj więcej
Jako specjaliści SEO bardzo często słyszymy pytanie: czym tak właściwie jest pozycjonowanie? Jak to działa? Na czym polega? Zazwyczaj zadają je osoby, które są na poważnie zainteresowane współpracą w zakresie promocji strony internetowej w internecie. Wiedzą one w przybliżeniu, co daje pozycjonowanie stron internetowych. Zastanawiają się jednak nad tym, jak przebiega cały proces. Chcą wiedzieć więcej, są ciekawe, jakie działania zostaną wdrożone na ich stronie www, w celu zapewnienia jej wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania. W tym wpisie postaramy się odpowiedzieć na wyżej zadane pytania. Zapraszamy do zgłębiania wiedzy na temat pozycjonowania......
Czytaj więcej
O roli pozycjonowania w marketingu internetowym raczej nikogo nie trzeba już przekonywać. Nieco inaczej mają się sprawy z wydatkami, jakie trzeba w związku z tym ponosić. Wielu przedsiębiorców nie ukrywa zaskoczenia kiedy dowiaduje się, ile kosztuje pozycjonowanie stron. Dlatego postanowiliśmy pokrótce wszystko wyjaśnić. 3.2 / 5 ( 6 votes )...
Czytaj więcej
Pozycjonowanie stron internetowych to niezwykle złożony proces. Jednak skupianie się tylko na jednej formie promocji byłoby marnowaniem świetnej okazji. Reklama w internecie daje dziś mnóstwo atrakcyjnych możliwości. Jakich? Przeczytaj i zobacz, że oferowana przez Google reklama to więcej niż witryny www i wyniki wyszukiwania! 5 / 5 ( 1 vote )...
Czytaj więcej
Sektor e-commerce rośnie z roku na rok, pokazuje to mnóstwo badań. Wielu przedsiębiorców chciałoby z tego tortu wykroić dla siebie jeszcze większy kawałek. Jednak kwestia tego, jak sprzedawać w internecie coraz więcej, wcale nie jest taka prosta. Specjaliści Inseo mają dla nich parę cennych porad. 3 / 5 ( 2 votes )...
Czytaj więcej